جملات بزرگان ، جملات تکان دهنده ، جملات قصار حکیم اردبزرگ

جملات بزرگان ، جملات تکان دهنده ، جملات قصار حکیم اردبزرگ

سخن حکیمانه ، سخنان ارد بزرگ ، پند حکیمانه ، پند های زندگی ، حرفهای پند اموز ، چهره های ماندگار ، پند روانشناسی ، جملات قصار زیبا ، جملات باحال ، سخنان ارد بزرگ ، زیباترین جملات عاشقانه ، سخنان زیبای بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات قصار از بزرگان
جملات بزرگان ، جملات تکان دهنده ، جملات قصار حکیم اردبزرگ

جملات بزرگان ، جملات تکان دهنده ، جملات قصار حکیم اردبزرگ

سخن حکیمانه ، سخنان ارد بزرگ ، پند حکیمانه ، پند های زندگی ، حرفهای پند اموز ، چهره های ماندگار ، پند روانشناسی ، جملات قصار زیبا ، جملات باحال ، سخنان ارد بزرگ ، زیباترین جملات عاشقانه ، سخنان زیبای بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات قصار از بزرگان

از خجالت متنفرم اما خودم خجالتی شده ام

ساعد :

از دیده مردم فراری ام حکیم نمیتونم باکسی چشم تو چشم شم همیشه اضطراب دارم چون از بس به من نفوس بد زدن با اینکه نیتم خیره ولی همیشه تهمت میزنن واقعا به این مرحله رسیدم که هر وقت خوبی میکنم باید منتظر خیانت طرف مقابل باشم واسه همین نمیتونم به دیگران عشق بورزم تبدیل شدم به یک ادم خشک و سرد .دیگه نمیتونم احساسات درونی خودمو منعکس کنم چون ازبس سرکوفت کردن از بس قضاوت الکی کردن از بس از کاه کوه ساختن از بس چوب لای چرخ کردن…خودم یه ادم خجالتی و ساکتم واز ادمای خجالتی هم متنفرم …ایا راهی داره حکیم مثل قدیما ازاد و راحت و با ارامش زندگی کنم




پاسخ حکیم ارد بزرگ
مجتبی شرکا / مجتبی شرکاء / ارد حکیم / حکیم بزرگ / حکمت اردیسم
با بدیهای دیگران ، دل خویش را به سیاهی نکشیم ، همواره نگاهمان ، به راستی باشد و مهربانی . کتاب سرخ – فرگرد امید – سخن ۴

بیش از اندازه بر روی برخورد دیگران حساس شده اید . شما به آرمان زندگی خویش بپردازید به خواسته های قلبی خود . مهمترین دلیل زخم زبان دیگران ، نیرو و توان بالای شماست .
این را بدانید آدم هایی که چیزی برای بیان ندارند کسی هم با آنها کاری ندارد .
از نیش و کنایه این و آن هم ترسی نداشته باشید .
چرا خجالت؟!
شجاعت تنها در میدان جنگ نیست ، بیان اندیشه و فعالیت های گسترده اجتماعی هم شجاعت می خواهد که شما به خاطر درخشش خویش براستی دارید .

میندیش که دیگران ، تو را به آرمانت خواهند رساند . کتاب سرخ – فرگرد آرمان – سخن ۳




منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763



برچسب‌ها: چگونه منزوی نباشیم, راه مبارزه با خجالت, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, راه خلاصی از خجالت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد